مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 14:052017-08-23بين الملل

افشای جزییات بیشتری از حمله مرموز صوتی به دیپلمات های آمریکا در کوبا


شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد، مقام های دولت آمریکا فاش کردند که تعداد دیپلمات های کانادایی و آمریکایی بیشتری به نسبت چیزی که قبلا اعلام شده بود در حمله با "سلاح صوتی اسرارآمیز" دچار مشکل شنوایی شده اند.

- شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد، مقام های دولت آمریکا فاش کردند که تعداد دیپلمات های کانادایی و آمریکایی بیشتری به نسبت چیزی که قبلا اعلام شده بود در حمله با "سلاح صوتی اسرارآمیز" دچار مشکل شنوایی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه سی ان ان، چند هفته پیش رسانه های آمریکایی گزارش کردند که دیپلمات های این کشور و دیپلمات های کانادایی در شهر هاوانا، پایتخت کوبا قربانی نوعی سلاح صوتی شده اند که برای آنها مشکلاتی از جمله از دست رفتن شنوایی، سر درد شدید و حالت تهوع به وجود آورده است.

اگرچه دقیقا مشخص نشد که چه کسی یا کسانی از چنین سلاح هایی و با چه هدفی استفاده کردند و این سلاح ها چه مشخصاتی دارند، اما در ابتدا گفته شد که تعداد کمی از دیپلمات ها این علائم را نشان داده اند.

سی ان ان اکنون گزارش داده بیش از 10 دیپلمات آمریکایی و اعضای خانواده آنها به دلیل چند ماه قرار گرفتن در معرض حمله صوتی، مورد معالجه پزشکی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییات بیشتری از حمله مرموز صوتی به دیپلمات های آمریکا در کوبا

افشای جزییات بیشتری از حمله مرموز صوتی به دیپلمات های آمریکا در کوبا