مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 13:552017-08-23فرهنگي

استاندارد ملی سایز لباس تدوین می شود


با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران و فعالان عرصه پوشاک و مد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندارد ملی سایز لباس تدوین و تجدید نظر می شود.

- نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این نشست با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران یک سازمان حاکمیتی و فرابخشی است که سالهاست در بحث های مختلف صنعتی به استانداردسازی پرداخته، اظهار داشت: با پیوند هنر و استاندارد بتوانیم برای پیشبرد اهداف عالی نظام بیش از پیش قدم برداریم.

وی با بیان اینکه کشورمان در صنعت نساجی پیشرو بوده است گفت: سازمان ملی استاندارد ایران یک سازمان نظارتی، حاکمیتی و فرابخشی است و با قدمت و عمر 92 ساله، از نخستین پیشگامان استانداردسازی در جهان (پس از انگلستان) بوده است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به سابقه دیرینه کشورمان در صنعت پارچه و لباس که در متون مختلف خارجی نیز بر آن تاکید شده، از اینکه امروز بازار کشور مورد هجوم برخی مدها و لباس های غربی و حتی عربی قرار گرفته است، ابراز نگرانی کرد.

پیروزبخت با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری حلال در کشور، استانداردهای حلال را در تمام زمینه ها هدایت می کند افزود: با همکاری جامعه صنعتی مد و لباس، لباس حلال از جنبه جنس و شکل ظاهری سامان داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد ملی سایز لباس تدوین می شود

استاندارد ملی سایز لباس تدوین می شود