مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 13:512017-08-23پزشكي

افزایش 363 درصدی خودکشی با داشتن بیماری های مزمن


بر اساس یک سری مطالعات جهانی مشخص شد، افرادی که مبتلا به بیماری های مزمن آسم، دیابت و کرون هستند تا 363 درصد بیش از دیگران ممکن است به خودکشی دست بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، محققان دانشگاه واترلو طی یک سری مطالعات جهانی دریافتند، افرادی که مبتلا به بیماری های مزمن آسم، دیابت و کرون هستند تا 363 درصد بیش از دیگران ممکن است به خودکشی دست بزنند.

بیماری کرون یکی از بیماری های التهابی روده است که با التهاب دیواره روده مشخص می شود.

براساس نتایج به دست آمده از این تحقیقات، کارشناسان ادعا می کنند که افراد 15 تا 30 ساله که درگیر بیماری های مزمن هستند تا سه برابر بیش از دیگر افراد به خودکشی فکر می کنند.

پژوهشگران این مطالعه امیدوارند که نتایج به دست آمده به بهبود روش های روانپزشکی کاهش خودکشی برای افرادی که در معرض این بیماری قرار دارند، کمک کند.

بررسی داده های بیش از 5 هزار نفر نشان می دهد یکی از مهم ترین علل اقدام به خودکشی افرادی که از بیماری های مزمن رنج می برند، فقدان دسترسی به کمک های روانپزشکی برای قبول بیماری و مقابله با آن است.

خودکشی دومین علت مرگ و میر نوجوانان و جوانان در ایالات متحده است؛ محققان این مطالعه از مقامات وزارت بهداشت درخواست کردند، از این نتایج برای کاهش خودکشی نوجوانان و بزرگسالان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 363 درصدی خودکشی با داشتن بیماری های مزمن

افزایش 363 درصدی خودکشی با داشتن بیماری های مزمن