مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 13:102017-08-23سياسي

عزم صدا و سیما برای حمایت از صنعت تبلیغات


بازدید معاونت مالی و اداری و مدیر کل اداره بازرگانی سازمان صدا و سیما از گروه شرکت های ارتباطی شبکه آفتاب" صبح روز دوشنبه 30 مرداد 1396، دکتر شهریاری معاونت مالی و اداری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آقای مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی این سازمان، به همراهی گروه معاونین بازرگانی صدا و سیما، از گروه شرکت های ارتباطی شبکه آفتاب" بازدید کردند و با اعضای هیئت مدیره این مجموعه به گفتگو نشستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شبکه افتاب، در این بازدید، نخست دو طرف پیرامون راهکارهای توسعه و پایداری صنعت تبلیغات کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و برای غلبه بر چالش ها و موانع رشد این صنعت با یکدیگر هم اندیشی کردند.

در خلال این گفتگو، پژوهش ها و بهینه کاوی های انجام شده توسط گروه شبکه آفتاب برای توسعه و راهکارهای ممکن بر پایدارسازی صنعت تبلیغات با مدیران مالی و بازرگانی صدا و سیما در میان گذاشته شد و با مقایسه ای میان چند الگوی بین المللی کارآمد و پیشرو، به نقش و سهم حساسی که تلویزیون به عنوان کلیدی ترین و برترین رسانه ارتباطات بازاریابی در این فرآیند دارد پرداخته شد.

در ادامه هم مدیران سازمان از ، امکانات، دستاوردها و سازوکارهای راهبردی و اجرایی شرکت های زیرمجموعه گروه شبکه آفتاب دیدن کردند، بازدیدی هم از شرکت فیلمسازی و خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم صدا و سیما برای حمایت از صنعت تبلیغات

عزم صدا و سیما برای حمایت از صنعت تبلیغات