مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 12:452017-08-23اقتصادي

گردشگری دریایی، عامل رشد اقتصادی سیستان و بلوچستان


بسیاری از کشورهای که از ظرفیت دریا برخوردار هستند با ایجاد تفریحات سالم درسواحل همچون راه اندازی آکواریوم دریایی، مسابقات مجسمه سازی با شن و ماسه و هم چنین راه اندازی زیردریایی کوچک ویژه توریسم و غیره هم زمینه آشنایی مردم با جانداران دریایی را فراهم .

- بسیاری از کشورهای که از ظرفیت دریا برخوردار هستند با ایجاد تفریحات سالم درسواحل همچون راه اندازی آکواریوم دریایی، مسابقات مجسمه سازی با شن و ماسه و هم چنین راه اندازی زیردریایی کوچک ویژه توریسم و غیره هم زمینه آشنایی مردم با جانداران دریایی را فراهم کرده اند و هم این که به ایجاد فرصت های شغلی و درآمدزایی خوبی رسیده اند، موردی که هنوز در کشور ما آن طور که باید و شاید نسبت به آن توجه نشده و در استان ما هنوز شکل نگرفته است.

صنعت گردشگری و توریسم جزو صنایع سودآور به شمار می آید، به طوری که منبع درآمد اصلی برخی کشورها، فعالیت های گردشگری و توریسم است، از سویی چند دهه ای است شاهد رشد صنعت گردشگری در همه جای دنیا هستیم.

پتانسیل های جدید و نوآورانه گردشگری، موضوعی است که ساکنان بومی و محلی هر منطقه بهتر از هر کس دیگری می شناسند، همین ساکنان هستند که با معرفی جاذبه های تاریخی، فرهنگی و تفریحی مناطق زندگی اطراف خود، مسوولان محلی را برای سرمایه گذاری گردشگری تشویق و ترغیب می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری دریایی، عامل رشد اقتصادی سیستان و بلوچستان

گردشگری دریایی، عامل رشد اقتصادی سیستان و بلوچستان