مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 10:552017-08-23سياسي

نماینده خمینی شهر: ورود دیپلماسی اقتصادی در صحنه سیاست خارجی ضروری است


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود دیپلماسی اقتصادی در صحنه سیاست خارجی منجر به رونق اقتصادی در کشور می شود و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

- سید محمدجواد ابطحی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در ارزیابی از رأی بالای نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی رییس جمهور، اظهار داشت: بعد از تشکیل دولت دوازدهم دغدغه اصلی که در جامعه وجود دارد، اشتغال و معیشت است بنابراین یک همگرایی میان نمایندگان بود که به دولت کمک شود تا با پشتوانه حداکثری بتواند این مشکلات را رفع کند و بهانه ای برای اینکه ورود به مسائل نکند نداشته باشد.

وی افزود: از این جهت علاوه بر نمایندگانی که طرفدار دولت بودند نمایندگانی هم که با دولت زاویه داشتند و به روحانی رأی نداده بودند همگی متفق القول بودند که باید به دولت کمک شود.

معتقدم با این رأی خوب که در بعد از انقلاب بی سابقه و کم نظیر بوده است امیدواریم یک کابینه همدل و کوشا و توانا داشته باشیم که تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات مردم بگذارد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: البته رأی بالای مجلس به کابینه رییس جمهور پیام روشنی به دشمنان ایران اسلامی هم دارد که با این شرایط حساسی که در منطقه وجود دارد بدانند که ملت و دولت ما بر سر منافع ملی با هیچ کسی شوخی ندارند و در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خمینی شهر: ورود دیپلماسی اقتصادی در صحنه سیاست خارجی ضروری است

نماینده خمینی شهر: ورود دیپلماسی اقتصادی در صحنه سیاست خارجی ضروری است