مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 09:562017-08-23پزشكي

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز پزشک


حمیدرضا طیبی، با صدور پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه جهادگران پزشک عضو جهاددانشگاهی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، حمیدرضا طیبی رییس این نهاد، با صدور پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه جهادگران پزشک عضو این نهاد تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: حفظ موهبت الهی سلامت در جامعه، مرهون تلاش مجموعه ای از انسان های فداکار، سخت کوش و خستگی ناپذیر است.

در این شبکه پیچیده، بزرگ و بهم پیوسته که متشکل از موضوعاتی نظیر بهداشت و پیشگیری، تامین سلامت فیزیکی، عاطفی، ذهنی، محیطی، معنوی، شغلی و در نهایت درمان، احیاء و بازتوانی بیماران و آسیب دیدگان است، نقش پزشکان به عنوان ملجأ بیماران در آخرین حلقه از این زنجیره، بسیار برجسته و دارای اهمیت است.

همچنین در این پیام تاکید شد: فلسفه نامگذاری اول شهریور ماه زادروز حکیم ابوعلی سینا دلیلی بر اثبات این مدعاست؛ اگرچه این دانشمند اسلامی ایرانی به حوزه های مختلف علوم تبحر داشته به طوری که از او بعنوان یک عالِم همه چیزدان یاد می شود اما جَهد مثال زدنی و فداکاری وی برای سلامت جامعه عصر خود و نیز پیشرفت علم طب برای تمامی اعصار، باعث تجلی بیشتر این ستاره پرفروغ ایران در حوزه پزشکی گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز پزشک

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز پزشک