مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 09:202017-08-23پزشكي

کودک نوپای دیروز، امید کودکان سرطانی امروز


مؤسسه «مکس» در راستای کمک به کودکان سرطانی و ساخت بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان در قزوین، چشم به سمت مردم خیر و همیشه در صحنه دوخته که به طور حتم این بار نیز خیراندیشان استان مؤسسه «مکس» را ناامید نخواهند کرد.

- مؤسسه مکس در راستای کمک به کودکان سرطانی و ساخت بیمارستان فوق تخصصی درمان سرطان در قزوین، چشم به سمت مردم خیر و همیشه در صحنه دوخته که به طور حتم این بار نیز خیراندیشان استان مؤسسه مکس را ناامید نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شهر قزوین نرسیده به چهارراه عمران و بعد از میدان میرعماد.

روبروی درب باغستان ساختمانی است به نام گل ها که این روزها طبقه دوم آن امید بسیاری از خانواده های دارای کودک مبتلابه سرطان است.

با دیدن آدرس متوجه تغییر مکان دفتر این مؤسسه شدم، چون پیش از این در اتاقکی 9 متری واقع در خیابان عبید زاکانی که توسط یک خیر به این مؤسسه اهداشده بود، با مدیر مؤسسه مردم نهاد حمایت از کودکان مبتلابه سرطان مکس به گفت وگو نشسته بودیم و امروز با دیدن ساختمان جدید مؤسسه که باهمت یک خیر نواندیش به مؤسسه اهداشده است، نور امیدی از تماشای مهرورزی مردم همیشه مهربان در دلم تابید.

به دعوت مدیر مؤسسه و با بهانه ایام گرامی داشت خبرنگار پله های ساختمان گل ها را بالا رفته و در محضر تعدادی از فعالان و اعضای مؤسسه مکس از تب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک نوپای دیروز، امید کودکان سرطانی امروز

کودک نوپای دیروز، امید کودکان سرطانی امروز