مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 08:562017-08-23اقتصادي

گروسی: زنجیر تعامل بانک ها و سازمان مالیاتی با وزارت صنعت گسسته است


نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس نهم با بیان اینکه زنجیر تعامل بانک ها و سازمان مالیاتی با وزارت صنعت گسسته است، گفت: نداشتن تعامل مانع تحقق رونق اقتصادی شده است.

- حسین گروسی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس" استان تهران درباره وزرای صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد اظهار کرد: بنده دو دوره در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و با کمبودها و مشکلات موجود آشنا هستم.

وی ادامه داد: حوزه صنایع و معادن از ظرفیت های مهم در کشور به شمار می رود و منابع ارزشمندی در حوزه صنعت و معدن داریم که باید این ظرفیت ها مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

نماینده سابق مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکلات در حوزه صنعت زیاد است، تصریح کرد: بسیاری از صنایع تعطیل و یا در مرز تعطیلی قرار دارند، ظرفیت های تولید در این قبیل کارخانجات به نصف رسیده است و برای آینده صنعت مناسب نیست.

گروسی با اشاره به اینکه تعطیلی این صنایع و نیمه فعال شدن آنها به بیکاری به عنوان معضل جدی جامعه دامن زده است، اضافه کرد: بی توجهی به این معضل کارخانجات آمار بیکاری را افزایش داده است، نباید از این مهم غافل شویم که حمایت از تولید ملی و رونق صنعت اشتغال آفرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: زنجیر تعامل بانک ها و سازمان مالیاتی با وزارت صنعت گسسته است

گروسی: زنجیر تعامل بانک ها و سازمان مالیاتی با وزارت صنعت گسسته است