مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 07:502017-08-23سياسي

کار وزیر ICT شروع شد؛ حکم سریع برای مدیر رگولاتوری و سه نشست تخصصی


وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، روز بعد از کسب آرای اعتماد نمایندگان مجلس با حضور در وزارت ارتباطات، برنامه ها و تغییر و تحولات مدنظر خود را با برگزاری سه نشست و دو انتصاب آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی پس از آنکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از محمود واعظی تحویل گرفت، در نشست خود با مدیران مخابرات با بیان اینکه توسعه ارتباطات در روستاها از اولویت های این وزارتخانه است، از مدیران و اعضای هیات مدیره این شرکت خواست برنامه ای را در این زمینه طراحی کنند تا با همفکری و حمایت وزارت ارتباطات اجرا شود.

جهرمی در دیدار با مدیران عامل و هیات مدیره شرکت های مخابرات و همراه اول با اشاره به اینکه روستاییان در حوزه ارتباطات مطالبات بسیاری دارند، گفت: دراین حوزه اعتقادی به تصدی گری دولتی نداریم و باید توسعه ارتباطات در روستاها را به اپراتورهای خصوصی واگذار کنیم.

وزیر ICT تصریح کرد: در این برنامه که برای هر روستا به صورت مجزا طراحی می شود، باید در 18 ماه آینده 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار در حوزه ارتباطات توسعه داده شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما در وزارت ارتباطات با فعالیت های شرکت مخابرات در یک راستا است، خاطر نشان کرد : در حقیقت موفقیت شرکت مخابرات و اپراتورهای دیگر موفقیت وزارت ارتباطات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار وزیر ICT شروع شد؛ حکم سریع برای مدیر رگولاتوری و سه نشست تخصصی

کار وزیر ICT شروع شد؛ حکم سریع برای مدیر رگولاتوری و سه نشست تخصصی