مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 06:502017-08-23بين الملل

صحبت های ظریف پیرامون رأی اعتماد و توهین نماینده


ظریف در پاسخ به این پرسش که روز دوشنبه هفته جاری سخنگوی وزارت خارجه در اظهاراتی مطرح کردند که ایران اقداماتی را برای کاهش تنش با عربستان انجام داده و اکنون نوبت عربستان است که در این زمینه اقدام کند، اقدامات ایران در این زمینه چه بوده است؟ گفت: اقداماتی که ایران انجام داده از جنس گفتمانی است.

ما همواره برای گفت وگو با عربستان آمادگی داشته ایم و آن را اعلام کرده ایم.

همواره این آمادگی را داشته ایم که تمام تلاش خود را انجام دهیم که در منطقه برای حل بحران ها به یک راهکار سیاسی برسیم، در حالی که متاسفانه عربستان این گونه عمل نکرده و منافعش را در ایجاد تنش در منطقه جستجو کرده است.

وی با تاکید مجدد بر این که نیاز است عربستان نگرش های منطقه ای اش را تغییر دهد، تصریح کرد: در چنین صورتی ما به مرحله ای می رسیم که امکان انجام اقدامات عملی در ارتباط با بهبود روابط دو کشور به وجود می آید.

سفر دیپلمات های ایرانی و سعودی بعد از ایام حج انجام می شودوزیر امور خارجه در پاسخ به این که قرار بود هیاتی ازعربستان برای بازدید از سفارت خانه و کنسولگری این کشور در تهران و مشهد به ایران سفر کند و هیاتی نیز از ایران برای بازدید از سفارت و کنسولگری کشورمان به عربستان سفر کند، این رفت و آمد انجام شد؟ اظهار کرد: ویزا برای دو طرف جهت انجام این سفر صادر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های ظریف پیرامون رأی اعتماد و توهین نماینده

صحبت های ظریف پیرامون رأی اعتماد و توهین نماینده