مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 02:152017-08-22ورزشي

خسروی نژاد: بخشنامه وزارت ورزش درباره MMA نمی تواند شامل همه ورزشکاران باشد


یک کارشناس حقوقی و مربی سابق تیم ملی جودوی ایران معتقد است بخشنامه صادر شده از سوی محمدرضا داورزنی در ممنوعیت حضور ورزشکاران ایرانی در رشته MMA تنها می تواند شامل حال ورزشکاران 4 فدراسیون ورزشی مورد خطاب در این بخشنامه باشد نه کلیه ورزشکاران.

- مسعود خسروی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره بخشنامه محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش جوانان خطاب به چهار فدراسیون ووشو، تکواندو، ورزش های رزمی و کاراته مبنی بر ممنوعیت و برخورد با حضور ورزشکاران ایران در رشته رزمی MMA اظهار کرد: این نامه خطاب به چهار فدراسیون ورزشی است و قید کلمه ممنوعیت برای حضور همه ورزشکاران ایرانی در بخشنامه مربوطه غلط است و تنها با توجه به رونوشت نامه و ارسال به چهار فدراسیون ورزشی تنها مختص به ورزشکاران این رشته ها می تواند باشد نه کلیه ورزشکاران ایران.

با این بخشنامه مثلا کشتی گیران، جودوکاران و یا بوکسورها و به طور کلی دیگر ورزشکاران زیر نظر سایر فدراسیون های ورزشی غیر از فدراسیون های مذکور در بخشنامه می توانند در مسابقات MMA شرکت کنند و ممنوعیتی شامل حالشان نمی شود.

جودوکار سابق تیم ملی و از مربیان این رشته افزود: با توجه به صدور این بخشنامه در صورتی که ورزشکارانی غیر از چهار فدراسیون فوق در رقابت های MMA شرکت کنند و آنگاه از سوی وزارت ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی نژاد: بخشنامه وزارت ورزش درباره MMA نمی تواند شامل همه ورزشکاران باشد

خسروی نژاد: بخشنامه وزارت ورزش درباره MMA نمی تواند شامل همه ورزشکاران باشد