مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 22:252017-08-22اقتصادي

پیش فروش خودرو، کلاهبرداری محسوب می شود


رییس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با بیان اینکه نام 8 شرکت متخلف در فروش و پیش فروش خودرو را به مراکز ذی صلاح ارائه کرده ایم، گفت: ضمانتی در مورد پیش فروش ها وجود ندارد، - وی با تأکید بر لزوم ضمانت پیش فروش خودرو از سوی یک نهاد بالادستی، گفت: بانک مرکزی باید ساز و کاری را برای تضمین پیش فروش خودروها انجام دهند تا اگر کلاهبرداری اتفاق افتاد، امکان پاسخگویی و تأمین مبلغ خریداران وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه شرکت های کلاهبردار فروشنده خودرو مانند مؤسسات غیرمجاز عمل می کنند، گفت: این شرکت ها تا زمانی که ورودی دارند جوابگوی مردم هستند اما وقتی استقبال مردم کم شود، هزینه شرکتها بالا می رود و از پول مردم سوء استفاده می کنند.

به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل، گاهی خودرویی مانند سراتو که قیمت 148 میلیون تومانی در بازار دارد، با قیمت 130 میلیون تومان پیش فروش می شود و در این شرایط مشتری با هدف خرید خودرو با قیمت پایین و فروش آن با قیمتی بالاتر اقدام می کند که در نهایت ضرر می کند.

وی تأکید کرد: 4 سال است که خودرو از حالت یک کالای سرمایه ای خارج شده و در این شرایط مردم نباید با هدف سود کردن نسبت به خرید و فروش اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش خودرو، کلاهبرداری محسوب می شود

پیش فروش خودرو، کلاهبرداری محسوب می شود