مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 22:102017-08-22اقتصادي

بدهی4هزارمیلیاردتومانی دولت بابت خریدتضمینی گندم


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: تاکنون بیش از 7 هزار و 300 میلیارد تومان به گندمکاران پرداخت شده است و از مجموع مطالبات آنها حدود 4 هزار میلیارد تومان دیگر باقی مانده که به زودی تأمین و پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالمهدی بخشنده امروز در حاشیه نخستین نمایشگاه صنعت میوه کشور در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و پرداخت مطالبات کشاورزان اشاره کرد و گفت: تا به امروز 8 میلیون و 700 هزار تن گندم به ارزش 11 هزار و 300 میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده که بر اساس مصوبه دولت هر کشاورزی که گندم خود را به دولت فروخته 50 درصد رقم گندم را دریافت کرده و مابقی آن به تدریج پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 7 هزار و 300 میلیارد تومان از منابع مختلف تأمین و به گندمکاران پرداخت شده است و از مجموع مطالبات آنها حدود 4 هزار میلیارد تومان دیگر باقی مانده که به زودی تأمین و پرداخت می شود.

بخشنده همچنین در مورد پرداخت مطالبات کلزاکاران هم گفت: تاکنون بیش از 97 درصد مطالبات تولیدکنندگان دانه های روغنی (کلزا) پرداخت شده که تا چند روز آینده مابقی هم به حساب آنها واریز می شود.

به گفته معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده 68 تا 70 درصد بهای چای خریداری شده از چایکاران نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی4هزارمیلیاردتومانی دولت بابت خریدتضمینی گندم

بدهی4هزارمیلیاردتومانی دولت بابت خریدتضمینی گندم