مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 21:502017-08-22بين الملل

کره شمالی به آمریکا: اگر از سیاست خصمانه دست نکشید ما هم عقب نشینی نمی کنیم


" کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل در ژنو روز سه شنبه به صحنه جدال کره شمالی و آمریکا تبدیل شد و نماینده پیونگ یانگ تاکید کرد نیروی هسته ای بازدارنده این کشور هرگز مورد مذاکره قرار نخواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ جو یونگ چول دیپلمات کره شمالی در کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل گفت: اقدامات انجام شده این کشور برای تقویت نیروی بازدارنده هسته ای و تولید موشک های قاره پیما کاملا راهکاری موجه و مشروع است.

وی افزود: تا زمانی که سیاست های خصمانه و تهدید هسته ای آمریکا باقی است، جمهوری دموکراتیک خلق کره هرگز نیروی بازدارنده و تدافعی هسته ای خود را مورد مذاکره قرار نخواهد داد و حتی یک قدم از راهی که برای تقویت نیروی هسته ای ملی در پیش گرفته عقب نشینی نخواهد کرد.

جو در ارتباط با رزمایش آمریکا و کره جنوبی که از روز دوشنبه شروع شده است، گفت: ماجراجویی نظامی جاری بطور حتم موجب ریختن نفت روی شعله های آتش و وخامت بیشتر اوضاع خواهد شد.

رابرت وود نماینده آمریکا نیز در سخنانی در این کنفرانس با بیان اینکه اولویت دولت دونالد ترامپ محافظت از آمریکا و متحدانش در برابر تهدید رو به افزایش کره شمالی است، بار دیگر بطور تلویحی پیونگ یانگ را تهدید کرد و گفت: آمریکا برای این کار آماده است تا از تمام توان و امکاناتی که در دسترس دارد استفاده کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی به آمریکا: اگر از سیاست خصمانه دست نکشید ما هم عقب نشینی نمی کنیم

کره شمالی به آمریکا: اگر از سیاست خصمانه دست نکشید ما هم عقب نشینی نمی کنیم