مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 20:102017-08-22سياسي

بیانیه فراکسیون امید درباره حواشی رأی اعتماد


دبیرخانه فراکسیون امید مجلس در بیانیه ای اعلام کرد که برخی اعضای این فراکسیون مسئولیت آرای منطقه ای و گروهی خود را در رأی اعتماد به وزرا بپذیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم به نقل از دبیرخانه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، این فراکسیون درباره حواشی رأی اعتماد به وزرای دولت دوازدهم اطلاعیه ای صادر کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:فرآیند معرفی و بررسی صلاحیت وزرای کابینه دولت دوازدهم در حالی در مجلس به پایان رسید که برخی نقدها و ایرادات به فراکسیون امید مجلس مطرح شد که آنها را ارج نهاده و نشانه انتظارات به حق موجود از این فراکسیون در سطح جامعه می دانیم.

طرح برخی موضوعات که بیشتر از سر بی اطلاعی بود، ما را بر آن داشت تا درباره اینگونه موارد شفاف سازی کنیم.

در اولین گام هرگونه ادعای افراد مبنی بر نقش فراکسیون امید در مخالفت های صوری با برخی وزرا، تکذیب شده و اعلام می کنیم که فراکسیون امید و رییس محترم فراکسیون، هیچگاه چنین روش های غیراخلاقی را تأیید نکرده و نمی کنند.

ممکن است برخی اعضا به دلایل شخصی و یا اقتضائات گروهی و منطقه ای، تصمیم به مخالفت یا موافقت با وزرای پیشنهادی گرفته باشند که منطبق بر تصمیم جمعی نبوده است که زیبنده است خود در این رابطه توضیح دهند و مسئولیت عمل خویش را بپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه فراکسیون امید درباره حواشی رأی اعتماد

بیانیه فراکسیون امید درباره حواشی رأی اعتماد