مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 15:512017-08-22بين الملل

مسکو: راهبرد جدید ترامپ درباره افغانستان راه به جایی نمی برد


یک منبع در وزارت خارجه روسیه گفته است مسکو معتقد که راهبرد جدید رییس جمهوری آمریکا درباره افغانستان نمی تواند تغییر مثبتی در این کشور ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، یک منبع در وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه اعلام کرد، مسکو معتقد است که راهبرد جدید دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در خصوص افغانستان هیچ تغییر مثبت قابل توجهی در این کشور ایجاد نخواهد کرد.

بنا بر این گزارش، این منبع در وزارت خارجه روسیه در گفت وگو با خبرگزاری اینترفکس همچنین تأکید کرده که این استراتژی جدید به هیچ وجه سودمند نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا صبح امروز سه شنبه (دوشنبه شب به وقت آمریکا) دستورالعمل استراتژیک جدید آمریکا برای راهبرد جنوب آسیا را آشکار کرد که شامل افزایش اختیارات برای هدف قرار دادن گروههای تروریستی در افغانستان می شد.

با این حال ترامپ اعلام کرد که آمریکا شمار نظامیانی که قرار است به افغانستان اعزام کند و برنامه های آتی آمریکا برای عملیات نظامی در افغانستان را فاش نمی کند.

ترامپ که پیش از این خواستار پایان جنگ 16 ساله آمریکا در افغانستان شده بود، در سخنرانی تلویزیونی خود تصریح کرد که خروج شتابزده از افغانستان موجب قدرت گرفتن تروریست ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: راهبرد جدید ترامپ درباره افغانستان راه به جایی نمی برد

مسکو: راهبرد جدید ترامپ درباره افغانستان راه به جایی نمی برد