مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 15:052017-08-22اقتصادي

تداوم خط پروازی «تبریز- هامبورگ»، نیازمند تسهیل در صدور روادید است


هامبورگ»، نیازمند تسهیل در صدور روادید است.

- تداوم خط پروازی تبریز- هامبورگ ، نیازمند تسهیل در صدور روادید است استاندار آذربایجان شرقی گفت: تداوم خط پروازی تبریز- هامبورگ ، نیازمند تسهیل در صدور روادید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل جبارزاده در دیدار با سفیر آلمان در ایران، با بیان این که زمینه های همکاری وسیع و فراوانی با کشور آلمان داریم، گفت: امیدواریم با تسهیل رفت وآمد میان ایران و آلمان و تسریع در صدور ویزا برای فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع، اراده مسئولان دو کشور برای توسعه روابط در همه زمینه ها تحقق یابد.

وی با اشاره به ارتباطات دیرینه دو کشور، اظهار امیدواری کرد در دولت دوازدهم که توسعه روابط بین المللی به عنوان اولویت دولت در دستور کار است، بتوانیم روابط خود را تا سطح قابل قبولی توسعه دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مسئولان دو کشور اراده کافی برای توسعه روابط را دارند، افزود: وظیفه ما مسئولان دولتی رفع موانع همکاری است و بخش خصوصی می تواند راه خود را پیدا کند.

جبارزاده افزود: هم اکنون تعداد زیادی از شهروندان موفق آذربایجان شرقی در زمینه صنعت و تجارت، مقیم آلمان هستند که می توانند زمینه ساز توسعه روابط دوجانبه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خط پروازی «تبریز- هامبورگ»، نیازمند تسهیل در صدور روادید است

تداوم خط پروازی «تبریز- هامبورگ»، نیازمند تسهیل در صدور روادید است