مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 14:502017-08-22اجتماعي

کابل دزدی بلای جان تاسیسات روشنایی محورهای ارتباطی آذربایجان غربی


رییس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، پدیده دزدی کابل برق روشنایی محورهای ارتباطی استان را معضل بخش نگهداری راهها عنوان کرد.

- حبیب خوش فطرت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: تامین روشنایی محورهای ارتباطی از تکالیف و رسالت های اجباری این سازمان نیست اما سازمان جهت عملیاتی کردن ویژگی بخشندگی جاده نسبت به راه اندازی این امکانات و نگهداری از آن اقدام کرده است که برخی تخلفات از جمله دزدی کابل در محورهایی همچون ارومیه - سلماس انجام این وظیفه اختیاری را با اختلال روبرو کرده است.

وی ادامه داد: کابل این تاسیسات سالانه 3 بار بدلیل دزدی می بایست در قالب عملیات نگهداری خریداری و نصب شوند که این امر توسط پیمانکار منتخب طی مناقصه انجام می شود که به همین دلیل ممکن است در برخی ایام سال شاهد از کار افتادن سیستم روشنایی در برخی از جاده های استان باشیم.

رییس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: این اداره کل تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا عملیات نگهداری، نصب و راه اندازی سیستم روشنایی در محور ارومیه سلماس بدون تاخیر و در کمترین زمان ممکن انجام شود که بخشی از این امر نیز به اختصاص اعتبارات کافی و به موقع بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابل دزدی بلای جان تاسیسات روشنایی محورهای ارتباطی آذربایجان غربی

کابل دزدی بلای جان تاسیسات روشنایی محورهای ارتباطی آذربایجان غربی