مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 14:252017-08-22اقتصادي

شکوفایی اقتصاد دانش بنیان از مسیر اقتصاد مهارت بنیان می گذرد


معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر این که بازار کار به نیروی ماهر نیاز دارد، گفت: اقتصاد دانش بنیان برای شکوفا شدن باید از مسیر اقتصاد مهارت بنیان بگذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی موسوی در همایش راهبردهای هدایت و توسعه آموزش های مهارتی، اظهار کرد: آموزش های فنی و حرفه ای باید به ثانیه پاسخگوی فوری نیاز بازار کار باشد و دوره ها و آموزش هایی که ارائه می دهیم به ارتقاء شایستگی های حرفه ای شاغلان کمک و افراد را هرچه سریع تر جذب بازار کار کند.

وی ادامه داد: اولین استراتژی آموزش های فنی و حرفه ای یک کشور ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است، اما تا زمانی که توازن بین عرضه و تقاضا در بازار کار ایجاد نشود نمی توانیم گامی در جهت توسعه پایدار برداریم.

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر گسترش اقتصاد مهارت بنیان، خاطر نشان کرد: اگر به دنبال شکوفا شدن اقتصاد دانش بنیان هستیم، باید از مسیر اقتصاد دانش بنیان بگذرد به همین دلیل برنامه درسی تمام موسسات آزاد فنی و حرفه ای باید دنبال روی این هدف باشد.

موسوی ادامه داد: آنچه در آموزش فنی و حرفه ای به آن نیاز داریم تغییر نگرش است، بنابراین دوره های آموزشگاه های آزاد باید متحول و به روز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی اقتصاد دانش بنیان از مسیر اقتصاد مهارت بنیان می گذرد

شکوفایی اقتصاد دانش بنیان از مسیر اقتصاد مهارت بنیان می گذرد