مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 14:102017-08-22اقتصادي

افتتاح هزار پروژه هفته دولت در فارس


برای هفته دولت امسال هزار پروژه در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدعلی افشانی در مراسم بهره برداری از فاز دوم خط یک مترو شیراز که با حضور وزیر کشور انجام شد، گفت: این تعداد پروژه جدای از پروژه هایی است که از دهه فجر سال گذشته تاکنون آماده شده و بخشی از آنها در سفر رییس جمهوری به شیراز به بهره برداری رسید.

وی با بیان این که مترو با توجه به ظرفیت گردشگری این کلانشهر به توسعه اقتصادی و پایدار آن کمک می کند، افزود: موضوع زیست شهری با بحث توسعه پایدار مبتنی بر حمل و نقل مختلط ریل پایه که هم قابل استفاده برای همه اقشار باشد، زمان سفر را کاهش دهد و آلودگی ایجاد نکند، مطرح است و این باعث می شود که شهر زیست پذیر شود .

افشانی ادامه داد: حاشیه نشینی، مهاجرت، آلودگی هوا و توسعه بی رویه شهر از چالش های اصلی شهر هستند که با این چالش ها آینده زندگی در شهرها در خطر است و به همین دلیل زیست شهری مطرح شده که مهمترین شاخص بهبود کیفیت زندگی است .

استاندار فارس با تاکید بر این که سهم 50 درصدی دولت در مترو شیراز پرداخت شده است، اظهارداشت: با حمایتی که وزیر کشور از پروژه مترو شیراز انجام داد در اواخر سال گذشته، 771 میلیون دلار فاینانس برای خط دوم مترو شیراز مصوب شد و اکنون در مرحله انتخاب پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هزار پروژه هفته دولت در فارس

افتتاح هزار پروژه هفته دولت در فارس