مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 14:062017-08-22ورزشي

دیدار مسئولان باشگاه پرسپولیس با سفیر فوق العاده و تام الاختیار ایران در عمان


مقام های باشگاه و مسئولان تیم پرسپولیس حاضر در مسقط امروز سه شنبه با سفیر فوق العاده و تام الاختیار ایران در سلطنت عمان دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، محمود خوردبین، محمد علی ترکاشوند و پندار خمارلو امروز سه شنبه با حضور در سفارت ایران در عمان با حجت الاسلام محمدرضا نوری دیدار و گفت و گویی صمیمانه داشتند.

در جریان این ملاقات، سفیر فوق العاده و تام الاختیار ایران در کشور سلطنتی عمان با ابراز علاقمندی نسبت به فوتبال برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت کرد.

وی با بیان اینکه خود نیز فوتبالیست بوده و در تیم های کیان و شاهین بازی کرده است، از حضور در ورزشگاه سلطان قابوس در جریان بازی امشب و تماشای آن از نزدیک خبر داد.

وی همچنین به بیان خاطراتی به ویژه از صعود ایران به جام جهانی 98 و اینکه در پی این اتفاق سفر حج را به ملی پوشان هدیه داد، پرداخت.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a0dpe7 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسئولان باشگاه پرسپولیس با سفیر فوق العاده و تام الاختیار ایران در عمان

دیدار مسئولان باشگاه پرسپولیس با سفیر فوق العاده و تام الاختیار ایران در عمان