مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 12:252017-08-22اقتصادي

توسعه ظرفیت های تولید و کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی را تحقق می سازد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: توسعه ظرفیت های تولید و کارآفرینی و صادرات اقتصاد مقاومتی را طبق منویات رهبری تحقق می سازد.

- احمد ذاکری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ضرورت گام نهادن در تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی، اقتصاد درون زا و برون گرا می باشد در اقتصاد درون گرا باید به تولیدات داخلی اهمیت بیشتری داده شود و کیفیت و بسته بندی و کاهش هزینه ها مورد اهتمام قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:همچنین در اقتصاد برون زا صادرات و توسعه بازارهای هدف از اولویت های برنامه های صادراتی می باشد که این امر مهم در گرو اعزام و پذیرش هیئت های تجاری بازارهای هدف و برگزاری نمایشگاههای تخصصی و از همه مهم تر مساله آموزش تجار در سرلوحه کار این سازمان قرار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در مورد ضرروت توجه به توسعه اقتصادی عنوان کرد:می توان با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تحقق اقتصاد مقاومتی به موفقیت دست یافت و ظرفیت های لازم را فراهم ساخت.

وی تصریح کرد:از سوی دیگر رفع بروکراسی ها و موانع اقتصادی اولین گام در راستای ایجاد ظرفیت های اقتصادی در تولید و اشتغال زایی می باشد.

ذاکری خاطرنشان کرد:از شاخصه های مهم توسعه اقتصادی، تکیه بر توان و تولید داخلی است در این زمینه اگر بتوان کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ظرفیت های تولید و کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی را تحقق می سازد

توسعه ظرفیت های تولید و کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی را تحقق می سازد