مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 12:252017-08-22اجتماعي

ایران آمادگی بازگشایی مرز خسروی را دارد


مجموعه هایی که متولی امنیت هستند، آمادگی کاملی برای راه اندازی مرز خسروی به منظور تردد زائران اربعین دارند ولی به شرط اینکه کشور عراق هم این آمادگی را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: مثل سالهای گذشته نیروی انتظامی از هم اکنون آمادگی انجام وظایف خودش را برای تردد راحت تر زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین دارد و جلسات مقدماتی هم برگزار شده است.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای مختلف از مرزهای رسمی کشور ادامه داد: مسئولیت نیروی انتظامی امنیت و تسهیل در تردد زائران هست؛ امیدواریم با هماهنگی خوبی که در ستاد اربعین و سایر دستگاه ها به ویژه نیروهای مسلح انجام شده و همچنین همکاری خوب مردم در زمینه تهیه ویزا، گذرنامه و آمادگی کامل داشتن مشکلی نداشته باشیم.

سردار اشتری در خصوص بازگشایی مرز خسروی بیان کرد: مجموعه هایی که متولی موضوعات امنیتی هستند، آمادگی کامل را برای راه اندازی مرز خسروی دارند ولی به شرط اینکه کشور عراق هم این آمادگی را اعلام کند.

اگر از نظر عراق در خصوص مسائل تسهیل، تردد و امنیت زائران مورد قبول واقع شود از طرف ما آمادگی بازگشایی وجود دارد؛ در نهایت نیز به تصمیمات اخذ شده در ستاد ملی اربعین به ریاست وزیر کشور بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آمادگی بازگشایی مرز خسروی را دارد

ایران آمادگی بازگشایی مرز خسروی را دارد