مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 12:102017-08-22اقتصادي

موافقت وزیر بهداشت با تخصیص اعتبار 5 میلیاردی جهت بیمارستان ساوه


وزیر بهداشت با درخواست پرداخت 5 میلیارد تومان جهت احداث بیمارستان ساوه موافقت و دستور اقدامات لازم در این راستا را صادر کرد.

- نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: وزیر بهداشت با درخواست پرداخت 5 میلیارد تومان جهت احداث بیمارستان ساوه موافقت و دستور اقدامات لازم در این راستا را صادر کرد.

محمدرضا منصوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: احداث بیمارستان آموزشی دولتی در شهرستان ساوه فاقد هرگونه ردیف اعتباری و بودجه بوده است، اما با توجه به تلاش های انجام شده و هم سویی وزرای بهداشت و راه و شهرسازی احداث این مرکز درمانی آموزشی در ساوه کلید خورد.

وی با اشاره به عقد قرارداد با وزارت راه و شهرسازی در این رابطه افزود: نقشه های این پروژه توسط وزرات راه و شهرسازی در حال تهیه است و رقم 500 میلیون تومانی که در اختیار نماینده ساوه بود نیز جهت انجام نقشه کشی و تسریع در امور به صورت کامل در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

منصوری خاطرنشان کرد: منابع مالی برای ساخت بیمارستان باید به صورت مرحله ای تزریق شود، از سویی با توجه به تنگناهای مالی دولت و هزینه بالای بیمارستان آموزشی درمانی در مقایسه با بیمارستان صرفاً درمانی این موافقت اقدام مبارکی برای به سر رسیدن انتظار 38 ساله مردم شهرستان ساوه است که با توجه به افزایش جمعیت این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر بهداشت با تخصیص اعتبار 5 میلیاردی جهت بیمارستان ساوه

موافقت وزیر بهداشت با تخصیص اعتبار 5 میلیاردی جهت بیمارستان ساوه