مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 10:452017-08-22اقتصادي

جدیدترین علت تاخیر افتتاح آزاد راه تهران–شمال از زبان سعیدی کیا


تاریخی ترین پروژه راهسازی ایران که می تواند با افتتاح خود بخش قابل توجهی از دغدغه های مطرح در سفر استان های مرکزی به سمت شمال کشور را برطرف کند، - هنوز در مراحل پایانی افتتاح قطعه نخست قرار دارد و طبق اعلام رییس بنیاد مستضعفان عواملی چند گانه دلیل تاخیر در این افتتاح بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه آزاد راه تهران – شمال که از سال 1375 کار ساخت و پیگیری آن آغاز شد، باوجود گذشت بیش از 20 سال هنوز نتوانسته به ردیف پروژه های افتتاح شده وارد شود و از این رو مشکلاتی جدی در نحوه ی ارزیابی از آینده این طرح مهم وجود دارد.

هرچند قطعه 4 این پروژه از سوی دولت قبل افتتاح شد و دراین دولت به بهره برداری کامل رسید، اما قطعات اول تا سوم این طرح تا آغاز به کار دولت یازدهم هیچ سرنوشت مشخصی نداشتند تا این که با هماهنگی های صورت گرفته میان وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان به عنوان پیمانکار اصلی این آزاد راه بار دیگر روحی جدید در این طرح مهم دمیده شود.

پس از آغاز این همکاری دوباره که حدود سه سال از آن می گذرد، اتفاقات مهمی افتاد که می تواند سرنوشت آزاد راه تهران – شمال را برای همیشه تغییر دهد.

یکی از این طرح ها از سرگیری جدی عملیات اجرایی در قطعه نخست این آزاد راه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین علت تاخیر افتتاح آزاد راه تهران–شمال از زبان سعیدی کیا

جدیدترین علت تاخیر افتتاح آزاد راه تهران–شمال از زبان سعیدی کیا