مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 10:302017-08-22اقتصادي

جزییات شرایط جدید صادرات کالا به عراق/ بخشنامه جدید به نفع ایران است


دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق جزییات بخش نامه عراق در زمینه ورود کالاهای ایرانی به این کشور را تشریح و عنوان کرد که این بخشنامه هیچ اخلالی در روابط تجاری ایران و عراق ایجاد نمی کند و به نفع صادرکنندگان ایرانی خواهد بود.

- دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق به ایسنا اعلام کرد جزییات شرایط جدید صادرات کالا به عراق/ بخشنامه جدید به نفع ایران است دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق جزییات بخش نامه عراق در زمینه ورود کالاهای ایرانی به این کشور را تشریح و عنوان کرد که این بخشنامه هیچ اخلالی در روابط تجاری ایران و عراق ایجاد نمی کند و به نفع صادرکنندگان ایرانی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته بخشنامه جدید وزارت خارجه عراق به سفارت ایران در عراق" اعلام شد که در این بخشنامه شروطی برای واردات کالاهای ایرانی به عراق ذکر شده است که از جمله این شروط این است که " کالاها و محصولات باید با نام ذینفع وارد عراق شود" و "روی هر یک از کالاها و محصولات ورودی جمله معاف از پرداخت عوارض گمرکی، مالکیت کالا و غیرقابل فروش بودن به صورت کاملا واضح درج شود".

در حالی که صدور این بخشنامه شائبه هایی را مبنی بر محدود شدن صادرات کالاهای ایرانی به عراق ایجاد کرده است، حمید حسینی - دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق - در گفت وگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شرایط جدید صادرات کالا به عراق/ بخشنامه جدید به نفع ایران است

جزییات شرایط جدید صادرات کالا به عراق/ بخشنامه جدید به نفع ایران است