مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 09:552017-08-22بين الملل

واکنش طالبان به استراتژی جدید ترامپ درباره افغانستان: ترامپ، مغرور است


واکنش طالبان به استراتژی جدید ترامپ درباره افغانستان: ترامپ، مغرور است " گروه شبه نظامی طالبان امروز (سه شنبه) با رد استراتژی جدید دونالد ترامپ درباره افغانستان تاکید کرد، این سیاست مبهم است و چیز جدیدی ندارد.

واکنش طالبان پس از اعلام استراتژی رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت که راه را برای ورود هزاران نظامی آمریکایی بیشتر به این کشور جنگ زده هموار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در افغانستان گفت: می توانم به شما بگویم که چیز تازه ای در سخنرانی او وجود نداشت و این سیاست بسیار غیرشفاف بود.

او تاکید کرد، گروه شبه نظامی طالبان در حال آماده کردن یک بیانیه رسمی است که به زودی منتشر می شود.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در اولین سخنرانی رسمی برای مردم کشورش به عنوان فرمانده کل قوا از وعده اولیه اش درباره پایان دادن سریع به طولانی ترین جنگ آمریکا عقب نشینی کرد.

او جزییاتی از طرح های خود را مطرح نکرد.

او گفت: به این نتیجه رسیده ام که تبعات خروج سریع هم قابل پیش بینی و هم غیرقابل قبول است و خلأیی را ایجاد می کند که تروریست ها فورا آن را پر خواهند کرد.

یک فرمانده ارشد طالبان هم به خبرگزاری فرانسه گفت: ترامپ هم همان "رفتار مغرورانه ای" را که روسای جمهوری سابق از جمله جورج بوش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش طالبان به استراتژی جدید ترامپ درباره افغانستان: ترامپ، مغرور است

واکنش طالبان به استراتژی جدید ترامپ درباره افغانستان: ترامپ، مغرور است