مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 09:402017-08-22سياسي

طرح ناحیه جنوبی استان همدان تصویب شد


مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تصویب طرح ناحیه جنوبی استان خبر داد.

- محمدحسین مرادی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: جلسه کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای بررسی ناحیه جنوبی استان همدان با حضور اعضای کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری برگزار شد و پس از ارائه گزارش و پرسش و پاسخ اعضا، طرح به تصویب رسید.

وی بیان کرد: با تصویب طرح ناحیه جنوبی استان همدان به عنوان طرح بالادست برای شهرهای ملایر، نهاوند و تویسرکان زمینه برای توسعه هماهنگی، موزون و منسجم ناحیه فراهم خواهد شد.

مرادی عنوان کرد: سطح بندی مرکز جمعیتی و نظام سکونتگاهی ناحیه با توجه به پتانسیل و قابلیت ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار و ساماندهی مراکز سکونتگاهی روستایی برای جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرها و گسترش حاشیه نشینی است.

وی ادامه داد: در این طرح، ارتقای خدمات عمومی و کارآیی عوامل تولید در روستاها و شهرهای کوچک لحاظ شده و سطح بندی و پراکنش فعالیت های صنعتی و معدن و ایجاد هسته های اولیه صنعتی در راستای اشتغال پایدار ناحیه، ساماندهی نظام اقتصادی ناحیه به عنوان زیرنظام همبسته منطقه ای و تعیین نقش قالب شهرهای ناحیه در زمینه های تولیدی شامل صنعت، کشاورزی، خدمات و چگونگی تداوم اقتصادی آنها مورد توجه قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ناحیه جنوبی استان همدان تصویب شد

طرح ناحیه جنوبی استان همدان تصویب شد