مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 09:252017-08-22ورزشي

مساجد نقش تربیتی در جامعه دارند


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مساجد نقش تعلیم و تربیتی در جامعه بر عهده دارند.

- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی: مساجد نقش تربیتی در جامعه دارند مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مساجد نقش تعلیم و تربیتی در جامعه بر عهده دارند.

حجت اسلام اباذر بیگی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص نقش مساجد در فرهنگ سازی جامعه بیان کرد: بدلیل وجود فضای معنوی حاکم، مساجد تاثیرگذاری بیشتری در جامعه اسلامی بر عهده دارند.

وی در خصوص دیگر نقش های مساجد خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جوانان و کمک به بهبود فرهنگی جامعه از دیگر این نقش ها است.

حجت الاسلام بیگی با بیان اینکه مساجد پایگاه جرقه انقلاب اسلامی و همچنین اعزام جوانان بسیجی به جبهه جنگ تحمیلی بود است، گفت: مساجد جایگاه ویژه ای نیز در صدر اسلام داشته اند که از آن می توان به تربیت شاگردان شایسته توسط امامان صادق و امام باقر برای ترویج اسلام در مساجد اشاره کرد.

وی در خصوص برنامه های برگزار شده در مساجد اظهار کرد: مساجد با برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی تربیتی ورزشی همچون برگزاری اردوها، کلاس و دوره های علمی و مذهبی و برگزاری مسابقات ورزشی نقش بسزایی در جذب جوانان به اسلام ایفا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد نقش تربیتی در جامعه دارند

مساجد نقش تربیتی در جامعه دارند