مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 08:252017-08-22اقتصادي

آخرین وضعیت پرداخت معوقات پرستاران


وزیر بهداشت با اشاره به پرداخت حقوق و اضافه کار پرستاران، گفت: این درحالیست که کارانه پرستاران از حدود یک سال گذشته پرداخت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی روز گذشته در حاشیه مراسم افتتاح شهرک سلامت در اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می شود سرمایه های وزارت بهداشت در بانک های خصوصی سپرده گذاری شده و بخش عمده ای از سهام پالایشگاه اصفهان متعلق به وزارت بهداشت است، اظهار کرد: این صحبت ها به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در رابطه با پرداخت معوقات پرستاران، گفت: تمام پرستاران علاوه بر دریافت کامل حقوق خود بخشی از دستمزد اضافه کارشان را نیز دریافت کرده اند، اما کارانه آنها پرداخت نشده است و از یک سال پیش معوقات وجود دارد.

وزیر بهداشت ادامه داد: حضور سرمایه گذاران خارجی و احداث بیمارستان های جدید و افزایش 1000 تخت بیمارستانی در استان اصفهان به تصمیم سرمایه گذاران بستگی دارد.

در صورت علاقه مندی سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در کشور و تصویب شورای اقتصاد، این طرح در اصفهان به زودی اجرایی می شود.

در ادامه رییس بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان در مراسم افتتاح این بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان با تلاش و کوشش پزشکان اصفهانی پایه گذاری و احداث شد و هیچ گونه کمکی از دولت به این مجموعه تعلق نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرداخت معوقات پرستاران

آخرین وضعیت پرداخت معوقات پرستاران