مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 08:152017-08-22سياسي

مخالفت مجلس با تقاضای تفحص از برداشت های غیرقانونی آب از رودخانه ها


مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از شناسایی دقیق برداشت های غیرقانونی آب از رودخانه ها و ارائه گزارشات آن به مقامات ذیصلاح جهت ممانعت و برخورد قانونی مخالفت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد شاعری سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با ارئه گزارش این کمیسیون در مورد رد تقاضای تحقیق و تفحص گفت: با توجه به ارجاع تحقیق و تفحص از شرکت مدیریت منابع آب ایران جهت شناسایی دقیق برداشت های غیرقانونی آب رودخانه ها و ارائه گزارش آن به مقامات ذیصلاح جهت ممانعت و برخورد قانونی به کمیسیون کشاورزی، این کمیسیون نیز این موضوع را به وزارت نیرو منعکس کرده و مستندات آن وزارتخانه را در این خصوص خواستار شد.

وی افزود: پس از دریافت اطلاعات مستندات مذکور به متقاضیان تحقیق و تفحص منعکس شد تا نظرات خود را به کمیسیون اعلام کنند و متعاقب آن موضوع در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و با حضور متقاضیان تحقیق و تفحص و دستگاه اجرایی ذیربط رسیدگی و ضرروت تحقیق و تفحص مورد تصویب قرار نگرفت.

براساس این گزارش نمایندگان مجلس با 98 رای موافق، 71 رای مخالف و 7 رای ممتنع از مجموع 219 نماینده حاضر به رد این تحقیق و تفحص رای ندادند.

بنابراین اصل موضوع مبنی بر انجام تحقیق و تفحص هم به رای گذاشته شد که از مجموع 220 نماینده حاضر با 82 رای موافق، 94 رای مخالف و 6 رای ممتنع نیز مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با تقاضای تفحص از برداشت های غیرقانونی آب از رودخانه ها

مخالفت مجلس با تقاضای تفحص از برداشت های غیرقانونی آب از رودخانه ها