مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 07:402017-08-22اقتصادي

احداث 6 موج شکن چندمنظوره در سواحل سیستان و بلوچستان


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: موج شکن چند منظوره گیشاب جهت احداث آبشیرین کن خورشیدی به منظور توسعه کشت گلخانه ای درمرحله واگذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- بهروز آقایی در حاشیه بازدید از پروژه های احداث موج شکن های چندمنظوره سواحل استان اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان به عنوان متولی اصلی سواحل استان، در راستای تحقق اهداف اشتغال زایی، محرومیت زدایی، توزیع یکنواخت جمعیت در نوار ساحلی، توسعه گردشگری دریایی و اهداف پدافند غیرعامل در سواحل استان از سال 1387 ، احداث 6 موج شکن چندمنظوره در سواحل استان را در دستور کار قرار داده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی این موج شکنها به اتمام رسیده و اخذ سند مالکیت اراضی پشتیبانی هر کدام به وسعت حدوداً 19 هکتار نیز تحقق یافته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: موج شکن گیشاب واقع در 22 کیلومتری شرق چابهار با 4 و نیم هکتار حوضچه و عمق آبخور 3.

5 متر با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال به منظور احداث آبشیرین کن خورشیدی و توسعه کشت گلخانه ای به میزان 3000 هکتار در نظر گرفته شده که مراحل واگذاری آن به بخش خصوصی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 6 موج شکن چندمنظوره در سواحل سیستان و بلوچستان

احداث 6 موج شکن چندمنظوره در سواحل سیستان و بلوچستان