مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 07:102017-08-22سياسي

آشنایی با دیدگاه های سرپرست وزارت علوم دولت دوازدهم


وزارت علوم به عنوان یکی از بنیادی ترین و حساس ترین وزارتخانه های کشور با مطالبات و دغدغه های زیادی از سوی دانشگاهیان و نخبگان کشور رو به روست در این راستا باید دید انتصاب دکتر ضیا هاشمی به عنوان سرپرست وزارت علوم تا چه اندازه می تواند در راستای تحقق این .

- وزارت علوم به عنوان یکی از بنیادی ترین و حساس ترین وزارتخانه های کشور با مطالبات و دغدغه های زیادی از سوی دانشگاهیان و نخبگان کشور رو به روست در این راستا باید دید انتصاب دکتر ضیا هاشمی به عنوان سرپرست وزارت علوم تا چه اندازه می تواند در راستای تحقق این مطالبات و دغدغه ها موثر باشد و این وزارتخانه را به اهداف خود نزدیک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با انتخاب دکتر سید ضیا هاشمی از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست وزارت علوم، گمانه زنی های یکی دوهفته اخیر در خصوص سرنوشت یکی از کلیدی ترین وزارتخانه ها پایان یافت.

اگر چه در کابینه پیشنهادی دولت به مجلس وزارت علوم تنها وزارتخانه ای بود که فردی به عنوان گزینه برای آن معرفی نشد اما انتخاب به موقع دکتر سید ضیا هاشمی به عنوان سرپرست این وزارتخانه اقدام مهمی بود که می تواند در ادامه مسیر فعالیت های این وزارتخانه موثر واقع شود.

ضیا هاشمی کیست؟ دکتر سید ضیا هاشمی متولد سال 1346 - شیراز؛ پژوهشگر، استاد دانشگاه، سیاستمدار ایرانی است که در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با دیدگاه های سرپرست وزارت علوم دولت دوازدهم

آشنایی با دیدگاه های سرپرست وزارت علوم دولت دوازدهم