مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 00:112017-08-21بين الملل

مسعود طهرانی زاده آمریکا به دنبال کلاه هژمون سازی از نمد کره شمالی


با نگاهی به روند گذشته تقابل کره شمالی و آمریکا و همچنین اظهارات وعملکرد ترامپ در جایگاه فرمانده کل نیروهای مسلح آمریکا می توان دریافت که تهدیدات ترامپ علیه کره شمالی تنها لفاظی بوده است.

- شاید بتوان یکی از موضوعات مورد توجه رسانه های بین المللی در هفته ای که گذشت را بحران کره شمالی قلمداد کرد، بعد از لفاضی های صورت گرفته دو طرف مناقشه، "کیم جونگ اون "رهبر کره شمالی اعلام وضعیت جنگی کرده و در کنار ارتش، موشکهای دوربرد خود را در حالت آماده باش قرار داد.

وزارت خارجه کره شمالی نیز در بیانیه ای اعلام کرد که آماده هر نوع جنگی با آمریکا است و به همین دلیل 4 موشک دوربرد خود را آماده پرتاب به سمت جزیره گوام خاک سرزمینی آمریکا قرار داده است و رهبر کره شمالی برای صدور فرمان حمله به گوام، رفتار آمریکا را زیر نظر دارد.

آیا دو کشور به سمت جنگ مستقیم می روند؟ دونالد ترامپ نیز در واکنشی اعلام کرد اگر کره شمالی به تهدیدات خود خاتمه ندهد، با جوابی از جنس آتش و خشم مواجه خواهد شد.

این واکنشهای خصمانه دوطرف که پیوسته شدت می یافت، نگرانی جامعه جهانی را در پی داشت که آیا این دو کشور به سمت جنگی هسته ای قدم برمی دارند و این تنش و بحران چگونه پایان خواهد یافت؟ برای پاسخ به این سوال و پیش بینی آینده این بحران باید به سابقه تقابل این دو کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود طهرانی زاده آمریکا به دنبال کلاه هژمون سازی از نمد کره شمالی

مسعود طهرانی زاده آمریکا به دنبال کلاه هژمون سازی از نمد کره شمالی