مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 21:452017-08-21ورزشي

فدراسیون ها برای میزبانی بین المللی از زیرساخت های همدان استفاده کنند


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: فدراسیون های ورزشی کشور برای میزبانی بین المللی از زیرساخت های بالقوه استان همدان استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،ر سول منعم عصر امروز در آیین افتتاحیه چهاردهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی اوپن ابن سینای همدان افزود: خوشبختانه استان از زیرساخت های ورزشی بسیار مطلوب برخوردار است و همین مساله سبب شده تا آماده میزبانی های مهم بین المللی باشد.

وی اضافه کرد: باعث افتخار است که پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین میزبان بهترین های شطرنج جهان است و مهمتر اینکه تحت عنوان گرامیداشت هفته دولت و اول شهریورماه، سالروز تولد حکیم هزاره ها شیخ ابوعلی سینا و روز پزشک نامگذاری شده است.

منعم با قدردانی از حمایت همه جانبه مسئولان اجرایی از میزبانی های بین المللی در استان تصریح کرد: حمایت مسئولان اجرایی استان از ورزش، انگیزه ورزشکاران در کسب نشان های مهم قهرمانی و نیز رشد روزافزون مدال آوری ها بسیار موثر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همدان با برخورداری از امکانات ورزشی مناسب بهترین شرایط را برای فدراسیون ها در برگزاری رقابت های بین المللی فراهم ساخته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اهمیت شمردن مسابقات شطرنج بین المللی اوپن ابن سینا گفت: این رقابت ها یکی از رویداد های مهم ورزش استان است و خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون ها برای میزبانی بین المللی از زیرساخت های همدان استفاده کنند

فدراسیون ها برای میزبانی بین المللی از زیرساخت های همدان استفاده کنند