مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 21:402017-08-21ورزشي

گرایی به مدال برنز جهان رسید/نمایش خیره کننده در اولین تجربه جهانی


نماینده وزن 71 کیلوگرم ایران در نخستین حضور خود در رقابت های قهرمانی جهان ،با نمایشی قابل تحسین مقابل بزرگان جهان به مدال برنز رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2017 که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است، محمد علی گرایی نماینده وزن 71 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی مقابل دانیل کاتاراگا از مولداوی و دارنده مدال نقره جهان به روی تشک رفت و در پایان در حالیکه 7 بر صفر از حریف عقب بود با نتیجه 10 بر 8 به پیروزی رسیدو مدال برنز جهان را از آن خود کرد.

وقت نخست این مبارزه با نتیجه 7 بر صفر از حریف عقب افتاد اما با شروع وقت دوم حریف را در خاک نشاند و 2 امتیاز گرفت و سپس با اجرای زیبای فن سالتو بارانداز 4 امتیاز دیگر گرفت.

با اعتراض کادر فنی تیم ملی مبنی بر استفاده حریف از پا داوران 2 امتیاز دیگر به گرایی دادند تا حساب کار 8 بر 7 به سود اعجوبه شیرازی کشتی ایران شود.

در ادامه حریف بدلیل خطای استفاده از پا در خاک نشست که گرایی بار دیگر با بارانداز حریف 2 امتیاز دیگر گرفت و 10 بر 7 پیش افتاد.

این مبارزه در نهایت 10 بر 8 به سود گرایی به پایان رسید.

گرایی دارنده مدال نقره آسیا که برای نخستین بار عازم این رقابت ها شده است،پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایی به مدال برنز جهان رسید/نمایش خیره کننده در اولین تجربه جهانی

گرایی به مدال برنز جهان رسید/نمایش خیره کننده در اولین تجربه جهانی