مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 18:552017-08-21اقتصادي

درخواست شریعتمداری از ژنرالهای اقتصادی روحانی


وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزیر امور اقتصاد و دارایی و نیز رییس کل بانک مرکزی درخواست کرد که علاوه بر رقابتی کردن وضعیت بنگاه های تولیدی، به افزایش سهم صنعت و معدن از تسهیلات بانکی و نیز کاهش نرخ سود این تسهیلات توجه جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشبرد بهبود وضعیت واحدهای تولیدی کشور با توجه به رکود موجود در این بخش و نیز شرایطی که با توجه به انباشت دیون به نظام بانکی توسط واحدهای صنعتی و تولیدی وجود دارد، نیازمند اقدام سه جانبه و درخور وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصاد و دارایی و نیز بانک مرکزی است تا با چاره اندیشی طی چهار سال آتی نسبت به تحول و تغییر در این بخش گام بردارند.

به همین منظور محمد شریعتمداری پیش از حضور در مجلس شورای اسلامی و چه در جلسه کسب رای اعتماد از نمایندگان به همکاری این سه نهاد تاکید کرده و خواستار توجه به رقابتی کردن وضعیت بنگاه های تولیدی، افزایش سهم صنعت و معدن از تسهیلات بانکی و نیز کاهش نرخ سود این تسهیلات شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صراحت از مسعود کرباسیان - وزیر امور اقتصاد و دارایی - و نیز ولی الله سیف - رییس کل بانک مرکزی - درخواست کرد تا با توجه جدی به رقابتی کردن وضعیت بنگاه ها کمک کند تا برای وضعیت کالاهای مصرفی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شریعتمداری از ژنرالهای اقتصادی روحانی

درخواست شریعتمداری از ژنرالهای اقتصادی روحانی