مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 18:402017-08-21اقتصادي

تخفیف های 50 - 60 درصدی از کجا آب می خورند؟


رییس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتیینی تصریح کرد: گاه برچسب قیمتی که روی برخی کالاها درج می شود با سود بالا همراه است، چراکه این کالاها در فروشگاه های بزرگ با تخفیف های 50 درصدی و حتی بالاتر فروخته می شوند که جای سوال دارد قیمت تمام شده کالا چقدر بوده که .

- رییس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتیینی تصریح کرد: گاه برچسب قیمتی که روی برخی کالاها درج می شود با سود بالا همراه است، چراکه این کالاها در فروشگاه های بزرگ با تخفیف های 50 درصدی و حتی بالاتر فروخته می شوند که جای سوال دارد قیمت تمام شده کالا چقدر بوده که امکان تخفیف 50 درصدی و حتی بالاتر دارد؟!سعید درخشانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ارتباط با برچسب هایی که روی کالاها نصب می شود طی سالیان گذشته بارها و بارها اعتراض های مختلفی صورت گرفته است، چراکه لازم است شرایط رقابتی در بازار وجود داشته باشد.

اکنون با طرحی که در زمینه برچسب قیمت گذاری برخی کالاها صورت گرفته شرایطی ایجاد می شود که سوپرمارکت های مختلف بتوانند براساس شرایط خود به ارائه تخفیف های دلخواه بپردازند.

رییس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتیینی همچنین معتقد است اگر این طرح اجرایی شود قیمت تولید کالا معلوم بوده و به هنگام تحویل کالا به واحدها فاکتوری در این زمینه ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف های 50 - 60 درصدی از کجا آب می خورند؟

تخفیف های 50 - 60 درصدی از کجا آب می خورند؟