مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 17:552017-08-21اجتماعي

دمای هوای غالب نقاط کشور افزایش می یابد


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه موج بارشی رفته رفته از کشور خارج می شود، گفت: در سه روز آتی فقط ارتفاعات البرز مرکزی، - زاگرس مرکزی و بوشهر با رگبار پراکنده و وزش باد مواجه خواهند شد و دمای هوای اکثر نقاط افزایش می یابد.

احد وظیفه در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که در روزهای گذشته بخشهایی از شمال و شمال غرب کشورمان را تحت تاثیر قرار داده بود، در ساعات آتی نیز به طور خفیف تر بخشهایی از کشورمان را در برمی گیرد و رفته رفته خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد موقتی به وقوع می پیوندد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در عصر و شامگاه روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز بخشهایی از زاگرس مرکزی و شمال بوشهر با افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق مواجه خواهند شد.

به گفته وظیفه، غالب نقاط کشور در روزهای آتی با افزایش دما مواجه خواهند شد و هوای گرم تا اواخر روز چهارشنبه در اکثر مناطق ماندگار خواهد بود.

وی، شهرکرد با 12 درجه بالای صفر را خنک ترین و اهواز با 49 درجه بالای صفر را گرم ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز در گرم ترین لحظات به 35 درجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای غالب نقاط کشور افزایش می یابد

دمای هوای غالب نقاط کشور افزایش می یابد