مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 16:202017-08-21سياسي

«ائتلاف متعهدین به جامعه پزشکی» آغاز به کار کرد


رییس اسبق شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تشکیل ائتلاف متعهدین به جامعه پزشکی برای انتخاب رییس کل، اعضای شورایعالی و سایر ارکان نظام پزشکی خبر داد.

- به منظور انتخاب رییس و اعضای جدید شورای عالی سازمان نظام پزشکی؛ ائتلاف متعهدین به جامعه پزشکی آغاز به کار کرد رییس اسبق شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تشکیل ائتلاف متعهدین به جامعه پزشکی برای انتخاب رییس کل، اعضای شورایعالی و سایر ارکان نظام پزشکی خبر داد.

دکتر سعید پناهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل این ائتلاف از طرف جمعی از نمایندگان منتخب نظام پزشکی های سراسر کشور، اظهار کرد: امروز در نشست جمعی از نمایندگان منتخب نظام پزشکی، "ائتلاف بزرگ متعهدین به جامعه پزشکی" ایجاد شد.

این ائتلاف سیاسی و وابسته به حزب یا جناح خاصی نیست، بلکه در آن افرادی گرد یکدیگر آمده اند که برخاسته از صنف و متن جامعه پزشکی هستند تا بتوانند با برنامه ریزی دقیق، دغدغه و مشکلات جامعه پزشکی را پیگیری کنند.

رییس نظام پزشکی تبریز ادامه داد: در گام نخست در نظر داریم با بررسی سوابق گزینه های مختلفی که کاندید ریاست کل، عضویت در شورای عالی نظام پزشکی یا سایر ارکان از جمله هیات رییسه مجمع و بازرسی هستند، افراد توانمند و دارای قدرت پیگیری دغدغه های صنفی را شناسایی و به جامعه پزشکی معرفی کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ائتلاف متعهدین به جامعه پزشکی» آغاز به کار کرد

«ائتلاف متعهدین به جامعه پزشکی» آغاز به کار کرد