مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 16:102017-08-21سياسي

امروز با چالش پیوند میان دانش و نیازهای جامعه روبه رو هستیم


رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران گفت: امروز با چالش پیوند میان دانش و نیازهای جامعه روبه رو هستیم که موجب مشکلاتی در بخش کشاورزی و ایجاد آسیب ‎های اجتماعی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین خسرو پناه امروز 30 مرداد ماه در افتتاحیه کارگروه مجمع اساتید مسلمان جهان که در دفتر تبلیغات اسلامی مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه امروزه با آسیب های افراط گرایانه در گرایش های مذهبی مواجه هستیم، اظهار کرد: مذهب و ادیان مختلفی در ایران هستند و ما باید از ظرفیت خوبی که در اهل تسنن وجود دارد، استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجه ای از اهل سنت ولایت مدار نسبت به اهل بیت هستند و به آنان توسل و علاقه دارند، ادامه داد: این ظرفیت خوبی است که بین اهل سنت و شیعه وجود دارد، بخش اعظمی از اهل سنت گرایش های تصرف دارند و علاقه فراوانی به اهل بیت دارند که باید تلاش کنیم کثرت را به وحدت تبدیل کنیم.

رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران بیان کرد: ایرانی ها باید نشان دهند با زور به اسلام گرایش نیاورده اند و اسلام در ایران با عقلانیت پذیرفته شده است، روحانیون نباید نسبت به کوروش کبیر حساس شوند، زیرا این اقدام باعث تحریک دیگران می شود که اصلا مطلوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز با چالش پیوند میان دانش و نیازهای جامعه روبه رو هستیم

امروز با چالش پیوند میان دانش و نیازهای جامعه روبه رو هستیم