مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 15:402017-08-21سياسي

تنها راه نجات خلیج گرگان، تبدیل آن به مطالبه ملی است


رییس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان امروز در صدر هیاتی از مسئولان و فرمانداران شهرهای ساحلی از خلیج گرگان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، رییس کل دادگستری گلستان در حاشیه این بازدید گفت: گزارش نتایج حاصل از این بازدید به دفتر دادستان کل کشور برای طرح در شورای حفظ حقوق بیت المال کشور ارسال می شود.

هادی هاشمیان که ریاست شورای حفظ بیت المال استان را نیز بر عهده دارد بار دیگر با تاکید بر این که تنها راه نجات خلیج گرگان، تبدیل آن به مطالبه ملی است افزود: هر چند اقداماتی در سطح استان برای نجات این خلیج صورت گرفته است اما کافی نیست و نیاز به کمک فرا استانی و ملی دارد.

وی افزود: اگر مطالبه ملی برای نجات خلیج گرگان شکل نگیرد در آینده بحران ناشی از خشک شدن این خلیج، علاوه بر مشکلات زیست محیطی، چالش های اجتماعی استان گلستان و دیگر استان های کشور را درگیر خواهد کرد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: بازدیدهای میدانی نشان می دهد راه های ارتباطی خلیج گرگان به ویژه کانال خوزینی بسته شده که این امر زندگی آبزیان این خلیج را با خطر جدی مواجه کرده است.

هاشمیان بار دیگر بر تشکیل بسیج رسانه ای برای نجات خلیج گرگان تاکید کرد و افزود: رسانه ها، سازمان های مردم نهاد و فعالان فضای مجازی می توانند با ایجاد حساسیت در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات خلیج گرگان، تبدیل آن به مطالبه ملی است

تنها راه نجات خلیج گرگان، تبدیل آن به مطالبه ملی است