مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-21سياسي

دیدار سرلشکر صفوی با رییس مجمع تشخیص مصلحت


سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح روز دوشنبه با آیت الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح روز دوشنبه 30 مردادماه 1396 سرلشکر سید یحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا با آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سردار صفوی ضمن تبریک انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، از خداوند متعال برای ایشان مزید توفیقات را مسألت کرد و با اشاره به وضعیت جهان اسلام به خصوص اخبار مبارزه با تروریست های تکفیری و داعش در سوریه و عراق گفت: استقرار مردمسالاری دینی در ایران اسلامی و تجربه موفق حاکمیت دینی در ایران، الگویی است که دشمنان اسلام نمی خواهند در سطح منطقه تکرار شود و به همین دلیل دست به ایجاد چالش و تنش در منطقه و در میان کشورهای اسلامی می زنند .

آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار، ضمن تشکر از تبریک و دعای خیر سرلشکر صفوی، اتحاد مردم و مسؤولان را در ایجاد امنیت و اجرای قوانین اسلامی ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره هفتم، با پیروی از رهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سرلشکر صفوی با رییس مجمع تشخیص مصلحت

دیدار سرلشکر صفوی با رییس مجمع تشخیص مصلحت