مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 14:552017-08-21سياسي

تایید تخلف در دو هلدینگ بزرگ اقتصادی و ورود مجلس


نه تنها در شرکت های زیرمجموعه شستا تخلفات اداری و مدیریتی وجود دارد بلکه این شرکت ها شفافیت اطلاعات مالی ندارند و اطلاعات آن ها در سامانه کدال وارد نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با برنامه پایش در مورد تخلفات شرکت های زیرمجموعه شستا و دو هلدینگ خلیج فارس و تاپیکو گفت: بر اساس اصلاح بندهایی از قانون سیاست های اصل 44 که تقریباً دو سال پیش اصلاح و به تصویب رسید، مجموعه بنگاه های اقتصادی مربوط به بنگاه های عمومی مثل سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور یا بخش های دیگر که در قالب مجموع نهادها در حال فعالیت هستند موظف اند صورت های مالی خود را در سیستم کدال بورس افشا بکنند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وقتی این اطلاعات در سیستم کدال بورس افشا می شود همه چیزی که به عنوان نظام کنترلی از آن نام برده شده چه در حوزه اطلاعات مدیریتی که آیا مدیران بازنشسته هستند یا اطلاعات مربوط به حوزه فعالیت مدیران و اطلاعات مالی شرکت ها باید در آن گذاشته شود.

پور ابراهیمی افزود: اشکال اساسی این است که نه تنها در شرکت های زیرمجموعه شستا تخلفات اداری و مدیریتی وجود دارد بلکه این شرکت ها شفافیت اطلاعات مالی ندارند و اطلاعات آن ها در سامانه کدال وارد نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید تخلف در دو هلدینگ بزرگ اقتصادی و ورود مجلس

تایید تخلف در دو هلدینگ بزرگ اقتصادی و ورود مجلس