مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 14:402017-08-21اقتصادي

زیتون شهریورماه ارزان می شود


رییس شورای ملی زیتون با بیان اینکه قیمت زیتون با آغاز فصل برداشت این محصول در 20 الی 25 شهریورماه؛ کاهش می یابد، گفت: عده ای با مطرح کردن بحث کمبود زیتون به دنبال واردات آن هستند.

- مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دلایل گرانی زیتون در بازار اظهارداشت: سال گذشته سال ناآور زیتون بود ضمن اینکه هم اکنون ما در آستانه فصل برداشت این محصول قرار داریم.

وی افزود: البته هنوز ذخایر ما به اتمام نرسیده اما معمولاً در این فصل قیمت زیتون بین 15 تا 20 درصد گران می شود که امسال هم 15 درصد افزایش نرخ را در این زمینه شاهد بودیم.

رییس شورای ملی زیتون تصریح کرد: بین 20 الی 25 شهریور ماه که فصل برداشت زیتون آغاز می شود قیمت این محصول نیز کاهش خواهد یافت.

عباسی اضافه کرد: عده ای با مطرح کردن مباحث مبنی بر کمبود زیتون و افزایش چشمگیر قیمت آن به دنبال واردات این محصول هستند.

وی با تاکید بر اینکه منافع عده ای در واردات است، افزود: دغدغه های ما نباید از طریق واردات رفع شود بلکه باید از طریق سامان دادن به تولید داخل این دغدغه ها را رفع کنیم ما می توانیم با مدیریت مناسب باغات زیتون تا حدود زیادی مشکلاتمان را برطرف کنیم.

رییس شورای ملی زیتون ادامه داد: در بحث روغن زیتون مقداری کمبود داریم که باید از طریق واردات رفع شود اما در زمینه زیتون تقریباً به مرز خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیتون شهریورماه ارزان می شود

زیتون شهریورماه ارزان می شود