مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 13:362017-08-21سياسي

اردوی منطقه ای استعدادهای درخشان قرآنی آغاز شد/ اولین گام در مشهد مقدس


اردوی منطقه ای استعدادهای درخشان قرآنی در استان های مازندارن، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی به میزبانی مشهد مقدس آغاز شد.

- "، اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی از سال گذشته با تغییراتی در برنامه ها اجرایی شد به طوری که این اردوها به صورت استانی پیگیری شدند.

طبق وعده مسئولان سازمان دارالقرآن قرار بود پس از طی شدن مراحلی از اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی، اردوهایی به صورت منطقه ای برای استعدادهای منتخب برگزار شود.

بر همین اساس اولین اردوی منطقه ای استعدادهای درخشان قرآنی هم اکنون به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است و تا فردا 31 مردادماه ادامه دارد.

در این دوره، استعدادهای منتخب قرآنی از استان های مازندارن، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی به میزبانی استان خراسان رضوی حضور دارند.

با توجه به سهمیه هر استان، در اردوی منطقه ای استعدادهای درخشان قرآنی 130 نفر از نوجوانان برتر قرآنی تحت آموزش های تخصصی قرائت و آشنایی بیشتر با تربیت قرآنی قرار می گیرند.

اساتید این دوره ها هم به فراخور نیاز از استان های حاضر اعزام شده است تا نوجوانان بتوانند از این فضا بهتر استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اردوهای منطقه ای استعدادهای درخشان قرآنی به ترتیب برای نوجوانان استان های همدان، کرمانشاه، کردست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی منطقه ای استعدادهای درخشان قرآنی آغاز شد/ اولین گام در مشهد مقدس

اردوی منطقه ای استعدادهای درخشان قرآنی آغاز شد/ اولین گام در مشهد مقدس