مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 13:152017-08-21سياسي

امروز مساجد توانایی لازم برای جذب مخاطب را ندارند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت:در حال حاضر مساجد با استفاده از نیروهای غیرماهر توانایی جذب مخاطب را ندارند.

- حجت الاسلام خادمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: نقش خادم، هیات امنا و امام جماعت در ایجاد جذبه برای حضور بیشتر جوانان و مردم در مساجد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه با بهره گیری از نیروهای غیرماهر نمی توان مخاطب بسیاری در مساجد جذب کرد، گفت: بیشتر خادمان مساجد افراد دارای سن و سال بالا هستند، بنابراین افراد به دلیل شرایطی که دارند چندان نمی توانند با جوانان ارتباط برقرار کنند.

خادمی با بیان اینکه باید جایگاه مساجد به عنوان یک مرکز تامین نیازهای فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در جامعه تبیین شود، ادامه داد: باید خدام و هیات امنا کمک کنند تا هیات مذهبی و موسسات قرآنی جلسات خود را در مساجد برپا کنند تا بیش از پیش ارتباط با مساجد در بین مردم افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در جامعه امروزی کارکرد مسجد عبادی محض است، عنوان کرد: صرفا کارکرد مسجد در حوزه عبادی کافی نیست بلکه باید در حوزه اقتصادی و سیاسی نیز به عنوان یک محور، حرکت جامعه را جهت دهی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه مساجد می توانند در حوزه تربیتی و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان در فضای مجازی و واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مساجد توانایی لازم برای جذب مخاطب را ندارند

امروز مساجد توانایی لازم برای جذب مخاطب را ندارند