مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 13:102017-08-21سياسي

شهید حججی عزیز، حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد


سئولان باید جریان عظیم نیروی انقلاب را که خوشبختانه در بین جوانان جریان دارد، تقویت کنند و بگونه ای عمل نکنند که جریان انقلابی، تضعیف و جریانِ مقابل آن در محیطهای فرهنگی، - امروز بسیاری از جوانان با انگیزه بالا و ایمان باورنکردنی، به دنبال آنند که از زندگی، خانواده و راحتی خود بگذرند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزشها با دشمن مبارزه کنند که باید قدر این رویش های جدید و ارزشمند را دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استانهای یزد و همدان با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان، شهید حججی را نمونه ای درخشان از رویش های انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان فرهنگی موظفند روحیه و جریان انقلابی را در محیط های مختلف تقویت و از آن پشتیبانی کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با اشاره به بسترهای فراوانی که در دنیای امروز در جهت گمراه کردن نسل جوان ایجاد شده است، افزودند: در مقابل این تبلیغات مضرّ و صداهای گمراه کننده، ظرفیت های بزرگی در جهت هدایت و رویش جوانان وجود دارد.

رهبر انقلاب اسلامی، شهید حججی را نمونه ای درخشان از رویش های اسلامی و انقلابی خواندند و گفتند: شهید حججیِ عزیز در دنیایی که روزنه های اغواگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حججی عزیز، حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد

شهید حججی عزیز، حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد