مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 13:062017-08-21سياسي

ابراهیمی ترکمان: خشونت علیه انسان ها، خشونت علیه خداوند است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله در فهمِ متون مقدس است، گفت: خشونت هر انسان خشونت علیه خداوند است، جهلی که در جهان وجود دارد نباید ریشه های آن را به دین وصل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، ابوذر ابراهیمی ترکمان، صبح امروز (دوشنبه، 30 مردادماه) در نهمین گفت وگوی دینی مرکز ادیان و تمدن ها با موضوع نقش تفسیری متون مقدس برای ایجاد جهان عاری از خشونت که با حضور علما و اندیشمندانی از جهان اسلام و مسیحیت در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه در طول 20 سال گذشته ما هشت دوره از این گفت وگوها را پشت سر گذاشته ایم و امروز با حضور عالمان و دانشمندانی از اسلام و مسیحیت دور نهم را آغاز می کنیم، اظهار کرد: 69 سال پیش شورای جهانی کلیساها پایه گذاری شد.

از سال 1948 میلادی تا امروز 349 کلیسا عضو شورای جهانی کلیساها هستند که در بیش از 110 کشور به کار خودشان ادامه می دهند و این افتخار را داریم که گفت وگوهای 20 سال پیش را قوی تر دنبال می کنیم و آرزو می کنیم این دوره از گفت وگوها مفیدتر باشد.

وی ادامه داد: ما برای این دور از گفت وگوها بحث برداشت از متون مقدس را داریم، چون بعد از پیامبران سهم متون مقدس و امکان تفسیرهای متعددی از سوی عالمان بوجود آمد و اندک اندک رشته هایی حول کتاب های مقدس به وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیمی ترکمان: خشونت علیه انسان ها، خشونت علیه خداوند است

ابراهیمی ترکمان: خشونت علیه انسان ها، خشونت علیه خداوند است